zaterdag 29 januari 2011

Little Princess and her friend


Prinsjesje en Nijlpaard
Originally uploaded by Margot Senden

First sketch of 2 new characters who I am fond of already, although the story has not been written jet. I think it is going to be a lovely story and I am really looking forward to starting on this new, exciting and you-never-now-how-it-ends thing.

Eerste schets van 2 personages die een rol gaan spelen in een boek dat nog geschreven moet worden. Gek, maar ik voel nu al genegenheid voor dit kleine prinsesje en haar nijlpaard.

Verheugen
Ik verheug me er ook al op om te starten aan dit nieuwe, spannende avontuur waarvan ik nog helemaal niet weet hoe het zal eindigen.

4 opmerkingen:

Colored Opinions zei

Beautiful drawing. You ever exposed your work @ the bookshop near Vrijthof?

Margot Senden zei

No, I would love to though. It is a very nice bookshop.
Thanks for your nice compliment

José de Goede zei

Lieve Margot, nu ik dit weer zie, moeten we snel een afspraak maken voor het vervolg, liefs José

Margot Senden zei

is goed José, kijk er al naar uit.
't zal vast bijzonder worden:)