vrijdag 8 maart 2013

Sterren en Planeten gaat overzees




Vandaag bericht van de uitgever gekregen dat "Sterren en Planeten" dit najaar in de Verenigde Staten verschijnt.

Speciaal
Net als iedere illustrator hoop je dat je boeken de hele wereld overgaan. Nu mag ik niet klagen, want sterren en planeten is al in veel landen, waaronder Braziliƫ en Zuid-Korea, verschenen. Maar de Verenigde Staten en vooral het feit dat het nu ook in de Engelse taal verschijnt is voor mij nog net iets specialer. Want, eindelijk verschijnt er een leesbaar* exemplaar voor mijn familie in Groot Brittanniƫ, de Verenigde Staten en Australiƫ.

Horizon
Daarnaast wil ik natuurlijk ook heel graag mijn horizon verbreden. Ik hoop een klein beetje dat ik met "Sterren en Planeten" de eerste stapjes in de goede richting zet.

*thanks Netty, vond hem erg leuk:).

3 opmerkingen:

veerle zei

Geweldig!

Margot Senden zei

dankjewel Veerle.

Anoniem zei

Undeniably believe that which you stated.
Your favorite reason appeared to be on the web the simplest thing to be aware of.

I say to you, I certainly get annoyed while people think
about worries that they just do not know about. You managed to
hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having
side effect , people can take a signal. Will probably
be back to get more. Thanks

Feel free to surf to my blog - example here